onsdag 21. november 2012

dag 64

Ingen valper enda!

Snakket med smådyrklinikken i Ålesund i går, siden det er liv i magen og hun er i så fin form avtalte vi vente til fredag med et besøk til dem. Da har hun tid på å komme i gang selv, å vi får tatt en sjekk før helga om det ikke er skjedd noe.

Hun har vært litt mer urolig inatt enn hun pleier, men ikke mye. Var litt vanskelig finne liggested, men i 3-tiden sovna både hun og jeg. Da vi våkna i dagmorges pesa hun litt, la på ørene og hadde ett litt mer urolig uttrykk i øynene, tempen viste 36,5 jeg målte en gang til for å være sikker da viste 36,6. Jeg lot henne ligge på soverommet mens jeg fikk ungene av gårde på skole, da jeg kom opp trekvarter senere var hun mye roligere og tempen steget til 37.

Hun prøvde seg da på litt mat, men fikk ikke ned noe særlig, gikk en tur ut i hagen å tissa for så komme inn å legge seg sove. Veldig rolig.

Nå har hun til i morgen kl 12... er ikke valpene kommet da.. så for vi se hva som skjer, da har vi alle fall time hos dyrlegen, og det spørs om ikke dem blir hentet ut kirurgisk siden hun da er 2 dager på overtid. Håper hun kommer i gang i dag, så vi slipper det, trasig ha ei tispe som er nyoperert samtidig som hun skal ta vare på nyfødte valper :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar